Login for faster access to the best deals. Click here if you don't have an account.

XTRA HYGIENE GILERRR Business

3 months ago Health & Beauty Kuala Lumpur 139 views

RM60

  • img
Ads Details

"KOTORNYA KAWASAN TU !! TAK GELI KE ??"

Dah berapa lama tak jenguk kawasan celah2 tu bro?? Sendiri tengok pon geli kan?? Penuh dengan kesan garu.. Warna pon hitam berkeladak dah bro.. Bau dia?? Jangan cakaplah.. Tikus bau pon boleh pengsan bro.. 

Laki ni kenelah jaga kebersihan jugak bro.. Jangan jadi pengotor.. Nanti tak de perempuan nak.. Baik bro bersihkan kawasan sulit tu dengan sabun XTRA HYGIENE.. Confirm bro akan puas hati dengan hasilnya nanti..

XTRA HYGIENE ni bukan je boleh hilangkan kerak daki tu, tapi boleh hapuskan bakteria kat area sulit tu jugak tau.. Lagi satu, sebab ada abstrak gambir, so berfungsi gak untuk bagi lambat pancut.. Hebat kan?? Dapatkan XTRA HYGIENE bro sekarang!!

0164467474