Tuala Wanita Terbaik LAVMOR

Tuala Wanita Terbaik LAVMOR

Tuala Wanita Terbaik LAVMOR

About us

Address: Menara Geno, Jalan Subang Mas, Subang Mas, 47620 Subang Jaya, Selangor

Office No: 60183559338

Email: [email protected]

Waze Name: Menara Geno, Jalan Subang Mas, Subang Mas Subang Jaya

Business Hours: 10am - 10pm

Registration Number:

Promotion:

KENAPA LAVMOR????

1) Keselesaan sepanjang hari.

2) penyerapan tinggi. Dah berani pakai kain or seluar putih walau pada heavy flow hari 2 dan 3.

3) Bau pad menyembunyikan bau [email protected]

4) Nipis menjadikan seperti tak pakai pad.

5) Gam kukuh. Tak lari2 la pad Lavmor

6) pantyliner ada wing? Tak pernah jumpa pantyliner yg ada wing.

7) Packaging terlalu eksklusif. Mahal tu kalau orang tengok sekali pandang. Tapi bila share pasal harga.. Laaaaa taklah mahal. Cantik pulak tuu..

8) Cuci pun senang. Sampul pad tu sangat berguna. Bila nak buang pad ni...sis masukkn dlm sampul tu. Sangat efektif dan seolah2 ia  menjaga maruah seorang wanita. Tak lah orang tahu apa yang dibuang tu. 

9) Bau sampul tu pun menyelamatkan bau2 hanyir. Langsung tak ada bau hanyir darah.

10) kelebihan herba dalam pad tu tak ada pada pad2 lain. Membantu merawat masalah 'miss v'.