PROMOSI HUJUNG TAHUN COWAY KEMBALI LAGI

PROMOSI HUJUNG TAHUN COWAY KEMBALI LAGI

PROMOSI HUJUNG TAHUN COWAY KEMBALI LAGI

About us

=============================

PENAPIS AIR COWAY MAMPU MILIK

=============================

Anda hadapi masalah seperti berikut:.

◇ Kelam kabut masak air panas pagi2?

◇ Kelam kabut nak buat susu anak?

◇ Nak buat air sejuk kena tunggu lama sebab nak masuk peti ais dulu?

◇ Nak kena masukkan air ke dalam botol2 air yang banyak untuk keluarga minum?.


Jika ya anda menghadapi masalah di atas, mungkin sudah tiba masanye untuk anda dapatkan pembantu di dapur yang paling best dan sangat canggih ni..Apa yang dia boleh buat?.

♤ Pagi2 air panas dah tersedia ada. Tak perlu tunggu.. Tekan je 

♤ Nak buat susu anak pun cepat sebab air panas/suam sedia ada 

♤ Nak air sejuk pun tekan je.. Sama sejuk macam air di dalam peti ais 

♤ Botol2 air pun dah boleh simpan sebab kapasiti simpanan air cukup untuk sekeluarga 


Senang kan? Jimat banyak masa dan Jimat GAS dapur.. Boleh luangkan masa bersama keluarga tercinta.

Lagi best beli sekarang ni sebab ada 

☆☆☆ PROMOSI HUJUNG TAHUN DARI COWAY ☆☆☆

Apa yang and akan dapat?

■ pakej sewa beli bermula dari RM75 sebulan jer

■ FREE YURAN PROSES / registration fee. Sebelum promosi YURAN PROSES RM200.


Pakej termasuk:

●1. FREE Delivery

●2. FREE Installation

●3. FREE Warranty up 5tahun

●4. FREE Servis setiap 2 bulan sekali

●5. FREE Filter gantian 

●6. FREE Spareparts

●7. FREE Re-installation

●8. FREE Water tubing + basic piping


Jadi apa tunggu lagi?HUBUNGI FAIZAL SEKARANG!

♧♧ISTIMEWA MENANTI ANDA

www.wasap.my/60199817919

www.wasap.my/60199817919

www.wasap.my/60199817919

Dengan sepantas kilat saya uruskan untuk anda dapat pembantu dapur dari Korea ni 

PAUTAN LAIN :

FB : https://www.facebook.com/CowaySpecialistNationwide/

IG : https://www.instagram.com/cowaybyfaizal/