Login for faster access to the best deals. Click here if you don't have an account.

MamZ Spray Private

1 day ago Health & Beauty Putrajaya 88 views
Ads Details

GUNAKAN MAMZ, SEMBURAN HABBATUS SAUDA

Ini lah petua paling mudah antara semua. Sembur Mamz ni kt tapak tangan dan sapu ke bawah hidung, leher, dada dan belakang badan. Mamz ni 100% habbatus sauda, jadi memang tak runsing bahan kimia ke apa ke. Mommies jangan la dok selalu sangat bagi Paracetamol ke Voren ke kt baby. Kesan sampingan kita tak nampak sekarang, dah besar sikit besok baru nampak. Anak lemah, mudah kena penyakit, antibodi pun tak kuat.

Sabda Rasulullah SAW:

"Tetaplah kamu pada Habbatus Sauda kerana padanya terdapat ubat bagi segala penyakit kecuali mati."

Hadis Riwayat Bukhari.

Kalau ibu-ibu nak cuba Mamz ni boleh la wassap no Kak Datul ni..Testimoni yang dah guna Mamz ni pun da beratus Kak Datul kumpul..nanti Kak Datul kongsi testimoni tu. Insya Allah, anak-anak ibu-ibu juga akan sembuh.

Anak ini adalah anugerah Allah kepada kita, jagalah dia sebaiknya, kerana kelak dialah yang akan berbakti kepada kedua orang tuanya..

WHATSAPP 0137794775

segan ke? PM jer lah